czwartek, 9 października 2014

Wrzesień 2014
1." Sztuka bycia w grupie"
2 'Ziemia moja planeta"
3 "Mapa ciekawych podróży"
4. "Ważne znaki, ważne zasady"



Piosenka
"Jestem sobie przedszkolaczek"
Jestem sobie przedszkolaczek,
nie grymaszę i nie płaczę,
na bębenku marsza gram,
ram tam tam, ram tam tam.

Mamy tu zabawek wiele,
razem bawić się weselej,
bo kolegów dobrych mam,
ram tam tam, ram tam tam.

Mamy klocki, kredki, farby,
to są nasze wspólne skarby,
bardzo dobrze tutaj nam,
ram tam tam, ram tam tam.

Kto jest beksą i mazgajem,
ten się do nas nie nadaje,
niechaj w domu siedzi sam,
ram tam tam, ram tam tam.

 "Moja planeta"
 Moja planeta jest całkiem nie z tej ziemi
Moja planeta nie ma ceny
Moja planeta jest rano niewyspana
Moja planeta jest tam gdzie Ty i mama.

Moja planeta nie spadła tu z księżyca
Moja planeta to tajemnica
Moja planeta raz zimna raz przegrzana
Moja planeta jest tam gdzie Ty i mama.

Ref. SOS - to Ziemia woła ludzi
Jutro tlen już trudniej będzie zbudzić
SOS - ratujmy siebie sami
SOS - do siebie wysyłamy

Moja planeta miłości się nie boi
Moja planeta broń rozbroi
Moja planeta zna dobre obyczaje
Moja planeta nam wszystkim dłoń podaje

Ref. SOS - to Ziemia woła ludzi...

(SOS! SOS! SOS!)

Tak to prawda
Ziemia była cierpliwa
Ale teraz musi być żywa.

Październik 2014

1. " Jesień-dotknij, posmakuj, powąchaj.'
2. Warzywa i owoce'
3. 'Dzieła sztuki wokół nas."


Piosenka;
"Jarzębina"
Już lato odeszło i kwiaty przekwitły,
a jeszcze coś w słońcu się mieni.
to w polu, to w lesie czerwienią się, spójrzcie,
korale, korale jesieni.

Ref: Idzie lasem pani Jesień,
jarzębinę w koszu niesie.
Daj korali nam troszeczkę,
nawleczemy na niteczkę.

Włożymy korale, korale czerwone,
i biegać będziemy po lesie.
Będziemy śpiewali piosenkę jesienną,
niech echo daleko ją niesie.

Ref: Idzie lasem pani…

...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz